пʼятниця, 23 квітня 2021 р.

ЧОРНОБИЛЬ

 

ЧОРНОБИЛЬСЬКА КАТАСТРОФА: КОРОТКА ІСТОРІЯ ПРО ТРАГЕДІЮ, ЯКА НАЗАВЖДИ ЗАКАРБУВАЛАСЯ В ПАМ’ЯТІ

Чорнобиль в памяті людській

У віршах і на обелісках,

Нам цю трагедію віками не забуть

Вона у кожнім нашім серці.

І був там рай – Чорнобильська земля

Невидимая хмара все накрила

В пустих домівках вітер там гуля

Журба оселі сумом оповита…




четвер, 15 квітня 2021 р.

ДЕНЬ ДОВКІЛЛЯ

   

БЕРЕЖІТЬ ПРИРОДУ І ЛЮБІТЬ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ!
    За традицією, у третю суботу квітня відзначається Всеукраїнський День довкілля.  Сміття та забруднене повітря – це глобальна проблема для довкілля. У погіршенні екологічної ситуації найчастіше звинувачують різноманітні підприємства, які викидають у повітря шкідливі речовини. Так, дійсно підприємства найбільше забруднюють навколишнє середовище, але не тільки вони є винуватцями екологічних проблем. Часто люди самі не усвідомлюючи того стають основною причиною недбалого ставлення до природи та збереження її ресурсів: викидаючи сміття, вирубуючи дерева, забруднюючи водойми хімікатами тощо. Але кожен з нас може долучитися, навіть під час карантину до збереження чистого довкілля і це не так важко, як здається на перший погляд. Не обов’язково дотримуватися якихось суворих правил, потрібно засвоїти одне правило: "Бережіть природу та любіть свій рідний край"!!!



понеділок, 5 квітня 2021 р.

#ПОРАДИВІДСОЦІАЛЬНОГОПЕДАГОГА

Поради соціального педагога учням під час дистанційного навчання


Навчання вдома або дистанційно з будь-якого іншого місця може бути дуже ефективним, головне – самоорганізація. Прості поради допоможуть впоратися з великим обсягом роботи і навіть навчитися отримувати задоволення від занять.

Дистанційне навчання


 Поради батькам. Як ефективно організувати
навчальний процес вдома

1. Дотримуватися режиму дня
    Дитині дуже важко буде повертатися до навчальних буднів, якщо зараз її графік сильно зсунеться. Тож бажано продовжувати лягати спати, прокидатися, харчуватися і гуляти в один і той самий час.
2. Скласти розклад занять

#COVID-19

 

Поради батькам: Як вберегти дітей від коронавірусу

                                  Під час карантину батькам варто приділити увагу дітям щодо профілактики захворювання

Поради

понеділок, 29 березня 2021 р.

#КІБЕРБУЛІНГ


Не ігнорувати і не забороняти: як захистити дітей від кібербулінгу

      Цифрові технології створюють можливості для спілкування, самоосвіти, свободи вираження поглядів тощо. Та окрім можливостей, це супроводжується ризиками дотримання прав людини. Вразливі до таких ризиків – насамперед діти.

     Перебуваючи у віртуальному світі, вони можуть не знати про правила безпеки в інтернеті, а також про загрози та реальність їх наслідків. А тому – можуть опинитися в ситуації кібербулінгу (знущання, приниження, агресивні напади, які здійснюють за допомогою гаджетів, зокрема телефонів, із використанням інтернету).

  За даними дослідження, проведеного дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у 2018 році, серед 10-17-річних українців кожен п’ятий підліток визнає себе жертвою онлайн-знущань.

У нашому законодавстві є визначення поняття “булінг” та передбачено адміністративну відповідальність за це. Але діти залишаються вразливими в ситуації кібербулінгу.

      Тобто, єдиного рішення, як протидіяти кібербулінгу, поки немає. Хоча створення безпечного інформаційного простору для дітей є в пріоритетах Державної соціальної програми “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2021 року.

#БЕЗПЕКАВІНТЕРНЕТІ

 


РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ

Як захистити дитину в цифровому середовищі?

              

          Онлайн-технології надають дітям та молодим особам численні можливості для спілкування, набуття нових навичок, творчості та участі у створенні кращого суспільства. Водночас вони можуть також принести із собою нові ризики, наприклад, ставлячи перед ними питання конфіденційності, наражаючи їх на такі небезпеки, як незаконний контент, домагання, кіберБулінг, неправомірне використання персональних даних, грумінг та навіть сексуальні зловживання щодо дітей.

      Ці рекомендації визначають цілісний підхід до реагування на будь-які потенційні загрози та шкоду, з якими можуть мати справу діти та молодь під час набуття цифрової грамотності. У них визнається той факт, що всі зацікавлені сторони відіграють свою роль в реалізації стратегії кібербезпеки, забезпеченні добробуту та захисту дітей, користуючись водночас можливостями, які може запропонувати Інтернет.