СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ


Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. Він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Коли учневі звертатись до соціального педагога

  Якщо у твоїй родині є проблеми, які тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;

- якщо хтось примушує тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують твою гідність, а ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;

- якщо ти відчуваєш, що тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків, чи тобі здається, що всі інші відвернулися від тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє...

ГРАФІК РОБОТИ

соціального педагога

Нововолинського ліцею № 8

Дмитрук Ірини Миколаївни

Дні роботи

З якого часу

До якого часу

Понеділок

08.00

12.00

Вівторок

08.00

12.00

Середа

13.00

17.00

Четвер

08.00

12.00

Пятниця

13.00 

17.00

Соціальний педагог:
  • здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
  • бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії, дитячої злочинності), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
  • допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
  • проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, консультації, виступи на батьківських зборах, інформаційні пам’ятки);
  • є посередником між училищем, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку учнів.

Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:
  • формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
  • охорона і захист прав та інтересів учнів;
  • вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
  • вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів учнівської молоді;
  • створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
  • організація та координація різних видів позанавчальної діяльності підлітків;
  • попередження конфліктів в учнівських колективах;
  • допомога у професійному самовизначенні;
  • орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
  • профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями «групи ризику»;
  • взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.
РОЛІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА


ВПРАВИ ДЛЯ ЗГУРТУВАННЯ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ

      В дитячому середовищі стосунки між учнями у школі дружні,непорозумінь бути не може. Але насправді дітям потрібен час для того, щоб пристосуватися один до одного та порозумітися. Особливо – якщо вони до цього не вчилися разом, або ж якщо у колективі з’явилися нові учні. Створити сприятливу атмосферу можна за допомогою таких вправ: ДЕТАЛЬНІШЕ...

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ НА 2020-2021 н.р.

Соціальний паспорт 2020-2021 н.р. І семестр

Соціальний паспорт 2020-2021 н.р. ІІ семестр




Немає коментарів:

Дописати коментар