Коли учневі звертатись до соціального педагога
Якщо у твоїй родині є проблеми, які тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
- якщо хтось примушує тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують твою гідність, а ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
- якщо ти відчуваєш, що тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків, чи тобі здається, що всі інші відвернулися від тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє...
ГРАФІК
РОБОТИ
соціального
педагога
Нововолинського
ліцею № 8
Дмитрук Ірини Миколаївни
Дні
роботи |
З якого часу |
До якого часу |
Понеділок |
08.00 |
12.00 |
Вівторок |
08.00 |
12.00 |
Середа |
13.00 |
17.00 |
Четвер |
08.00 |
12.00 |
П’ятниця |
13.00 |
17.00 |
- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії, дитячої злочинності), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, консультації, виступи на батьківських зборах, інформаційні пам’ятки);
- є посередником між училищем, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку учнів.
- формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
- охорона і захист прав та інтересів учнів;
- вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
- вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів учнівської молоді;
- створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
- організація та координація різних видів позанавчальної діяльності підлітків;
- попередження конфліктів в учнівських колективах;
- допомога у професійному самовизначенні;
- орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
- профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями «групи ризику»;
- взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.
В дитячому середовищі стосунки між учнями у школі дружні,непорозумінь бути не може. Але насправді дітям потрібен час для того, щоб пристосуватися один до одного та порозумітися. Особливо – якщо вони до цього не вчилися разом, або ж якщо у колективі з’явилися нові учні. Створити сприятливу атмосферу можна за допомогою таких вправ: ДЕТАЛЬНІШЕ...
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ НА 2020-2021 н.р.
Немає коментарів:
Дописати коментар