ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР



 

 



 

   
  Роль педагога-організатора полягає в мудрому керівництві: у допомозі, пораді, співпраці. Це, звичайно, важливі завдання. І одним із засобів і методів розв’язання цих завдань є учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.

   Дитяче самоврядування є складовою й невід'ємною частиною системи самоврядування народу, яке все більше розвивається в нашій країні. З огляду на це, розвиток самоврядування, як процесу залежності змісту діяльності від вимог суспільства, є дуже важливим. Саме такий підхід актуальний сьогодні, тому що багато педагогічних працівників зміст діяльності дитячого самоврядування розуміють однобоко, не розглядають його багатопланово, як умову формування громадської відповідальності, як форму участі вихованців в управлінні країною. На нашу думку, учнівське самоврядування - це результат цілеспрямованих педагогічних зусиль, спрямованих на організацію учнівського колективу.

      Учнівське самоврядування це педагогічна технологія, яка сприяє розвитку громадянських якостей дитини в системі демократичних взаємин виховного колективу на принципах самореалізації, самодіяльності, самоорганізації та самодостатності особистості.

Річний план роботи педагога-організатора на 2020-2021 н.р

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА

ОЗНАЙОМИТИСЯ...


Сценарій виховного заходу, присвячений відзначенню Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні «Боротьба заради майбутнього»


КВЕСТ до Дня Валентина


СЦЕНАРІЙ СВЯТА ДО 8 БЕРЕЗНЯ

Немає коментарів:

Дописати коментар